Thursday, June 18, 2009



Aku Sharm , tp dekat blog n myspace aku ialah ...vanit. Kenapa ..vanit?pelikkan?dlu aku stat kenal dunia blog nie,aku pakai saviour..Mr Saviourla kunun2nyer.. then knal sowg gurl ni kat tenet..Dye gne name Mrs Saviour..ekeleh sebok jeh susah2 aku cari kat kamus bahasa.. aku nk tukar tp dye xbg,tp biler da jarang contact aku tukar nama senyap2 takut dye sepak aku so aku tukar nama ke ruoIVAS.. ape mende ruoIVAS?cbe eja dari kanan ke kiri.. still saviour gak kan? Sebenarnyer ramai xtau pasal nama nie..Ni yg aku nak citer nie, hampir 2 thn aku pkai nama ruoIVAS ni tp nasib aku mcm xokey jew..so utk still kan huruf IVA aku tukar ke VaniT.. hehehe ade makne nama nie..ape mende VaniT?cbe eja dari kanan ke kiri..hehe ade nama somebody kat c2..sape terasa dye lah!heehe..so sampai 2day aku gumbira dgn nama nie skang!! nk tukar nama lg?!sumpah xmahu nk kena sepak ngan 'yg terasa tuh'?!!
klik pada gambar utk zoom in

No comments:

 
Portable Scoreboard is a Free Blogger Template